diumenge, 22 de maig del 2011

Tot torna a començar


Aquest post és tan sols per a anunciar que aquesta vella bloggera torna a postejar, o si més no, aquesta és la meva intenció.

Han passat 2 anys, 3 mesos i 11 dies des que vaig publicar el darrer post. No vull aprofundir gaire en perquè vaig anar abandonat l'activitat al blog. Suposo que un seguit d'impediments i 'desmotivacions' es van barrejar i 'retroalimentar'.

Ara hi torno abandonant el caràcter monogràfic per a obrir-lo a altres aficions, vocacions, passions, devocions i inquietuds que també omplen el meu temps. Pilarvi deixa de ser un 'diari de vins' per a convertir-se en un 'diari (més) personal'.

Només em queda donar les gràcies a tots els que al llarg d'aquests 2 anys m'han mostrat el seu "pesar" (segurament hauria de trobar una altra paraula menys gruixuda) per l'abandonament del blog i als que m'han animat a reprendre l'activitat ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada